visning imon klockan 5

Hej hopp lille bloggen=)  VI ska åka och titta på en stor nyrenoverad 2a i morgon=) Den är verkligen vrål fin. Men tyvärr är den också vrål dyr. Men pappa sa att det inte var helt omöjligt, vi skulle åka och titta på den iallafall:) Sen får man se vad pappa säger =) Hoppas kan man ju:)

Älsklingen och jag har ätigt gott nu=) Ikväll ska vi bara mysa ner oss:) Älsklingen ska tyvärr jobba på resturangen imon -.- Men bara några timmar som väl är=)


Jag har bärjat få vrål ont i magen igen:/ har börjat med vanlig mjölk sen en tid tillbaka, men så fort jah äter något så får jag så jävla ont i magen:/ så måste väl gå och kolla det..

Ne nu har jag pussa sönder mig super söta pojkvän <3<3


Du och jag föralltid baby <3<3

Btw det kommer kanske en till överraskning snart ;) Men beror på hur allting blir :) Men blir det av så får ni veta dirrmode =)




Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0