vilket väder

Det spö regnar ute. Vilket roligt väder. Jag som tänkte gå ut och gå en liten runda, eftersom jag mått skit dåligt nu ett tag så har jag bara chillat, idag har jag ingen feber och känner mig mycket bättre=) Ska nog dra med älsklingen ut sen om vädret blir bättre.

Jag väntar massa mail om olika skolar nu(hittat en jag verkligen vill gå).. Även min nuvarande skola ska även ringa? omg kors i taket!

Jag måste verkligen hem snart, jag har såå jävla mycket att fixa. Helt sjukt:S Bra att man ska bli sjuk samtidigt oxå!

ne nu ska jag fixa och dona lite. snart kommer bby hem med på en låång rast:D thiihihh



Puss&Kram// E



bild tagen från googel;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0