vi älskar lägenheten!

Vi har hittat "vår" lägenhet nu xD en nyrenoverad 2a en stor sådan. Jag ahr bara sett bilder, massa bilder i olika vinklar och hej vilt:) Älsklingen åkte och tittade på den idag själv, då jag har legat här sjuk :/ han sa att den var vrål fin. Men det visst vi redan innan :) Nu hänger faktiskt allt på min pappa;) Han som ska betala..:P Lägenheten är väldigt vädligt dyrt, en lååång bit över vår budget xD Men pappa tyckte detta lät jätte bra. Så han skulle se vad han kunde göra sa han xDhahaha :D:D  Det är ju alltid en bra början eller hur:)

Har nyss ätigt en jätte god tårta:) Rickys bror Kevins fyller 18 idag :) jag hatar tårtor men denna var jätte god faktiskt:D idag har jag bara legat i sängen och blvigt upp passad av älsklingen. och kollat tecknat. Finns inget bättre än att ligga ner gosad i sängen och kolla tecknat:D hahaha jag må vara barnsligt. men det är den bästa medicinen enligt mig;) tihihiihihii:)

Jag skulle ju hem idag, men eftersom jag är sjuk så blev det inget. har en jäävla massa att fixa hemma och möten och skit.. Så måste hem så fort jag blir bättre.



Nu ska jag lägga mig och kolla film med älsklingen

Puss&Kram// E



Detta är jag nu-.-'


Ricky älskar dig som fan<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0