Förlovad med älsklingen <3<3<3<3

Gud vad trött jag är-.- ovanligt va?. Idag har jag pluggat galet:) Jag sög innan på matte men nu går det faktiskt riktigt riktigt bra:) Jag kanske har en pluggis inom mig trots allt;)hahaha..  Sen framåt 4 började jag bli cp hunrig eftersom jag var dum och skippade frullen, precis i tid kommer pappa hem med en pizza:D snacka om lyx;)hahaha.. Btw ingen äter väl en hel pizza:S? Jag äter inte ens en halv, man blir dö mätt på det ju. Min pappa bara onödigt och köpa pizza till dig du äter ju endå bara halva. Palla bli mer fet:P hahahaha xD

Nu ikväll har jag spenderat en vääääldigt lång tid hos veterinären med min prinsessa:)Men öronen såg kanon ut:) Men vi började med hjärtmedicinen då hon har börjathosta. Men vi har gjort en hjärt rönken. och det visade inget förstorat hjärteller något:)Vilket är vrål bra:)Så vi började med en ltien dos i förebyggande syfte typeller vad man ska säga:)

Pratade ju om lägenheten igår ju;) Älsklingen åker imon själv och tittar på den(då jag inte kan inte åka upp så hastigt) :) Vi är redan 100% säkra på att vi vill ah den, Men har varit några idag ochkollat påden men dom är osäkra.. Så vi får VERKLIGEN hoppas att vi får den..eftersom vi är säkra ellervad man ska säga:)

Sen tänker jag avslöja en till hemlis:) Älsklingen ochjag har förlovat oss<3 09-09-09är  vi officelt om man säger så. men vi har dom på oss endå.Vi ville mest bara ha datumet 09-09-09liksom:) Sen läser massa gamla 30+min blogg:P Så jag ska INTE gifta mig och inte inom domnästa 10 åren:P hahaha..Så jävla underbart <3<3<Ärså jävla lycklig<3<3<3<33<3<3<3<3 Många som sett det och sagt något, så tänkte att det är lika bra att berätta det:) Ricky älskar dig.duför mig till världens lyckligaste männsika<3<3<3 Livet är menats för oss två<3<3<3




Taadda:D SÅ jääävla underbart<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Ricky

Älskling du e mitt allt baby <333 livet e verkligen menat för oss ! och ja hoppas vi får lägenheten så du och jag kan börja ett liv tsm baby <33 fan va ja längtar tills allt handlar om dig och mig bara om dig och mig !! <3333

2009-09-01 @ 20:55:22
Postat av: www.sannieofsweden.bloggspace.se

Vad kul Emmy! :) lycka till!!

2009-09-02 @ 00:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0