Middagstips!

God morgon gänget, Har nyss vaknat:) Min lilla hund har tagit hela sängen inatt-.-' Men hon är ändå vrål söt:) Hon ligger med huvudet på kudden och sen restenav kroppen undertäcket:D Sen kryper hon närmare hela tiden ochdå hopparjag längre ut, sen har Ebba hela sängen och jag en mini bit;)hahahaha

Sitter just nu och äter frulle, hatar att äta frukost såhär. Tycker inte det smakar någon vidare alls. Så fundera på om jag ska göra någon godmiddag. Men fråga är jag bara vad man ska göra?.har ni inget tips tråkiga läsare:D?
Fundera på att göra en tacos paj:) Men får hela enkelt se:)

Ska strax hoppa in iduschen och sen fixa mig och seeen åka och handla en hemlig sak till älsklingen:) tihiihih<33 längtar bara tills klockan blir 7:D:D:D Då ska jag pussa sönder älsklingen<3<3

Btw glömde berätta igår att jag fick för mig att köpa en espresso/cappuccino maskin:) tihiih:) Helt onödigt men endå liksom:D


Puss&Kram//E




Visst ser det gott ut:D?

Nu ska ni få veta en liten hemlis:D Jag har aldrig druckigt cappuccino eller expresso:Phahahhaa
hahahaha jag hatar kaffe men detta ser ju inte ut som det:D TAADDA:D VI får väl sehur det smakar när jag väl packar upp den;) hahahah!

Kommentarer
Postat av: Ricky

Längtar tills vi träffas så ja får känna din mjuka läppar mot mina saknar dig osm fan baby <33 3

2009-09-06 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0