WIIE älsklingen imon:D:D:D:D

Dålig uppdateringi know!Men ändring på det nu:) För det första fick vi inte den lägenheten, men vi har redan 3 nya;) Så åker till älsklingen imon:D:DD::D:D:D:D WIIIEE längtar galet efter min sötnöt<333:) Han är jätte söt och möter mig i Kalmar:) erkänn söt han är <3<3<3:) Så på måndag ska vipå 3 nya visningar sååhoppas man faller för någon <3<3tihiihh:)<3<3<3

Idag har jag varit på kalas sen innan dess på någon jävla fabrik hahaa:P Fråga mig inte varför men palladeinte hänga in, då det tog 2 timmar och man skulle ha skyddskläder och skit:P hahha så satte mig i bilen och pratade med älsklingen:) Vi pratar fan i snitt minst 6 timmar varje dag:) Men vi har alltid något att prata om:) <3<33<3

Iförr går lekte jag med Malin, en jävligt kul grej hände:P på sibylla eller vafan det heter:P för det första sittervi oh asg hela tiden:Phaha  Sen går en gammal gubbe typ:P ochhar köpten hamburgare och sen tappar dne på golvet, och då säger jag högt och tydligt bara: haha han tappade hamburgaren så jävla ägd. Hahhaha vilka blickar jag fick xD hahahaha..Men vad vi skrattade:P värsta var att han tog upp hamburgaren och åt den:P men så typsikt mig attslänga ur mig en sån kommentar utan att tänka sig för:Pmenhan blev ju rå ägd:P hahahaha

Imon åker jag som sagt till älsklingen<333<3 Längtargalet<3<3

Nu ska jag prata vidare medälsklingen<33

Godnatt //E




Ska pussa sönder dig imon älskling<3<3<:)

Mitt allt <3<3
Jag älskar dig<3<3<3



PS: mitt mellanslag är sönder och tangenterna muppargalet just so you know!

Kommentarer
Postat av: Ricky

Saknar dig sjukt mkt ska bli så jävla underbart att få träffa dig igen. älskar dig enormt mkt !!! du e mitt allt min själsfrände !<3333

2009-09-06 @ 00:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0