tur man flyttar snart!!

Fan vad allting krabbar just nu -.-' Skulle ju ha ett jävla möte i skolan imon, men eftersom jag inte är hemma utan hos älsklingen så muppar precis allting -.-' Dom e typ vrål sura. Men faktiskt deras fel själva dom som skrivigt fel på pappret. Så det så.. Men orkar inte detta.

Tur man flyttar snart;) ska bli så mysigt:) Längtar som fan asså.. Bara slippa all jävla skit och bara tänka på oss två och vår framtid:D visst låter det underbart:D


Just nu har jag skrivit lite mail till en massa viktiga personer;)hahaha. Väntar även ett samtal, dom skulle ringa efter lunch. Så får se hur det går xD


Nee nu ska jag fixa lite,, Puss&Kram/ E

Kommentarer
Postat av: Amelia

VAA ska du flytta

Men jag har sett på bdb att ni har kollat på lägenhet.:(

2009-09-15 @ 10:29:31
URL: http://puckobarbie.blogg.se/
Postat av: Emmy

ska flytta till Västervik. Men kommer ju hem ofta och hälsa på dig snäckan :)

2009-09-15 @ 12:07:16
URL: http://puckobarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0