SNÄLLA va inte sjuk!

Jag sitter just nu och as lipar, frågamig inte ens varför jag skriver. Men jag känner att jag behöver det. Dagen började skit bra,fick lägenheten och allting, har varit skit glad allting har varit great. Men ikväll harmin hund blivigt super sjuk. Hon ramlar ihopoch bara vinglar omkring. VI ringde  till helsingborgs djursjukhus. Dom sa att vi skulle avakta och åka in akut till stan imorgon, blir det värre inatt så åker vi ner till helsingborg. Min hund är verkligen mitt allt. Haft henne senjag var sjuk, var med när hon föddes hon har sovigt jämte mig i 12 år.

Jag är så rädd att förlora henne, varje gång hon blundar så slår mitt hjärta 40000 slag. Jag är så rädd att hon aldrig öppnar dom igen.














Min älskling<3
Min andra halva<3
Mitt allt<3

SNÄLLLLAA vill inte förlora dig!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0