Scrubs!

Tjipp igen :) Såhär seg har nog aldrig en dag gått någonsin, älsklingen är ju på skolresa, han rignde och sa att han hade lika roligt som jag har:P hahaha.. Men imon är han här och myser med mig igne, kommer bli ensam att sova utan honom:/ 

Har suttigt och kollat Scrubs, jag älskar scrubs, sett alla säsonger;) har nämligen en pojkvän som avgudar scrubs och kan varje avsnitt utantill;) hahaha.. Men scrubs är kärlek faktiskt:) Men kan se avsnitten om och om igen;) tihih

Sen har jag även sett Kenny begins :) fett rolig ;) gillade faktiskt den:D tihiihhii..

Nu gör hans snälla pappa lite mat:) är vrål hunrig, men mår galet illa då jag åt 3 fullkorns mackor typ:P hahhaa så smakar såna där frön i hela munnen  sen tog jag ett jenka tuggumi:O det är nästa ett kult tuggumi :D   Men dom smakerna ihop är inget jag rekommendera xD hahaha..


Nu ska jag vänta på maten sen ska jag kolla någon film och länga tills älsklingen kommer hem<3 Vill aldrig mera vara en dag utan honom<3 tur att vi har en lägenhet om 2 månader:D:D tihiihihh


Puss&Kram // E




Kommentarer
Postat av: Amelia Hall

Håller med älskar Scrubs med jippi vad dom är bra

med varma hälsningar emmys lilla mellan

2009-09-09 @ 22:12:11
URL: http://puckobarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0