ny data imon

Jag har faktiskt inskaffat mig en ny dator. eller den kommer i morgon:D skit snyggt chassit och windows 7 ;) som tydligen ska vara as bra. Älsklingen köpte en med =) Imon ska det liras wow. har även köpt ett wow acc av Rickys polare:) haha jag är nörd.

Idag har älsklingen och jag ätigt god mat, blev att köpa med kina mat efter att vi varit på banken. Sen skulle vi iväg igen men vi missade bussen. typiskt! Så vi ska dit i mon istället. Efter vi pillat med datorerna lite:D moha:D Ikväll har vi stortstädat i älsklingens rum. då jag haft lite panik xD jag hatar när det e damm och grejer överrallt xD hahaha. Så nu är det jätte fin och luktar gott:D tihiihihi..



Puss&Kram// E





Ungefär såhär ser min nya data ut:D wiie:D

visst är ni lite avis;) tyvärr förstör jag mina datorer på 1 år. Hade min data jag har nu i faktistk 1½ år:D det är rekord:D moha:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0