Nu är jag trött på detta:S

Jag har ont, jag har typ feber och jag är fittigt jävla trött, trots att jag sovigt bra i natt-.-' Jag vill bara bli frisk nu. Varit sjuk i över 2 veckor nu. Jag har jätte viktiga saker att fixa, min hjärna säger ja min kropp säger nej. Fan vad detta är KUL! eller inte.  Känner mig helt slut trots att jag inte göra något, och jag känner mig sur och irriterad för att jag aldrig kan bli frisk någon gång, just nu känns det så. Jag ghar verkligen massa att fixa men inte orka-.-'

GAAH säger jag bara. Nu ska jag spela gh och sura lite-.-'


Puss&Kram// E

Tack bby för att du alltid finns där för mig och stöttar mig, du är hela min värld och du betyder mer än något annat <3 Är så jävla glad att jag har dig älskling <3 Du och jag föralltid <3 Älskar dig mest <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0