Nu är det bara att hoppas

Börjat få nya läser igen nu när jag börjat blogga"igen":)alltid roligt att några vill följa min värdelösa blogg;) hhahaha:) har nyss legat och pratat med älsklingen i hmm typ 5-6 timmarkanske:)Men känns som typ 20 min :) Fick nyss världens sötaste sms från världens sötaste pojke<3 Såå jäävla underbar min baby är:)<<3<3 Älskar honom till tusen..

Idag var det ju vising, och som jag trodde var lägenheten underbar enligt älsklingen:) Nu är det bara att hoppas att den blir våran:) Är så att en annan har den paxad tills hon fått sålt på sin, men eftersom våran skola ligger 1 min bort och allting,så fick dom bara tillhelgen på sig att sälja sin lägenhet.. Hoppas hoppas verkligen att dom inte får sålt på sin.. Så attvi få den, då hade jag börjat lipa ochtyp dött 4 gånger om. haha:) Men ska inte ta ut något i förskott, så ska vi har börjat kika runt lite på andra alternativ:) Men som sagt hoppas får man ju göra:)

idag har jag bara sååftat och pluggat,ska ju till plugget imon, men hörde att det skulle regna, och jag måste cykla-.-' Så vi får se hur det går med det, men pappa skulle se om han inte kunde köra :D:D thihihhI love my dad:)

Nu ska jag sätta på en film och sakna och drömma om älsklingen<3<3Han är såå sjukt älskad<3<3<33


Nattinatti//E








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0