Godmorgon! fan vad ensamt

God morgon bloggen :)
Vaknade faktiskt vid 9 tiden men låg och myste med älsklingen ett tag:) <3<3 Och nu sitter jag här själv-.- Älskligen är på skolresa. Så jag ska vara hos honom själv tills någon gång i morgon. Hur fan ska jag fördriva tiden?:S typ spela gh? eller städa :S Gaaahh

Värsta av allt jag har inga pengar, så måste ringa min käre far. Men känns vrål dumt att ringa om pengar när han ska betala lägenheten och allt det där.. Men jag får väl "låna" av honom xD hahaha :) Låna sen råkar man glömma xD thiihihihhi

Längtar galet tills vi får lägenheten har så mycket planer och såå:) Så jävla underbart med eget.. Men kommer sakna pappa en massa!!! plus att det är en bra bit hem. Tur att den finns telefoner ;) tihihi

Nu ska jag äta upp min frukost och sen fördriva tiden, och vrål sakna älsklingen


Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0