fortfarande ont-.-'

Godmorgon. Idag har jag sovigt länge. Somnade som en stock igår när älsklingen och jag la oss. Både var trötta, suttigt på akuten hela dagen. Plus att jag hade fått de pillret som gjorde så jag var helt borta typ:P Jga har fortfarande väldigt ont i njurarna, men dom skulle ringa idag och säga vad det var för fel på dom, om det var något annat än just en infektion.

Idag händer det lite grejer faktiskt. Jag ska ner ett ärende på banken och sen ska älsklingen och jag fixa en liten sak.

Jag måste även köpa ännu mer vinterskor, jag har faktiskt hittat på skopunkten. Men jag vet inte. Jag hatar att köpa stövlar -.-' men men:D


Nu ska jag lägga mig och ta det lugnt, min rygg gör så fittigt ont rent ut sagt.


Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0