bättre =)

god morgon gänget. har varit vaken sen halv 9 faktiskt. älsklingen åkte till skolan då. Jag tänkte somna om men det går verkligen inte-.-' Så typsikt.  Jag känner mig mycket bättre, ingen feber men helt snurrig i huvudet och hostar och förkyld men som tur är febern borta. Så imorgon åker jag hem. Kommer sakna ihjäl mig efter älsklingen. Längtar verkligen tills vi får ett eget :) Kommer bli så sjukt underbart.


Idag ska jag bara ta det lugnt, och bli ännu piggare. Jag har så jäkla mycket att fixa i veckan-.-' Blää.. Sen ska jag övertala min pappa om en liten sak med ;) tiihiihiihihi..

Ska nog lägga mig i sängen igen om se om jag kan sova en liten runda, har så jävla ont i huvudet-.-'


Skulle aldrig vilja vara utan min älskling <3 han är verkligen min självfrände <3<3


Puss&Kram/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0