allt är såå jävla underbart! <3 Tack älskling <3

kan forfarande inte släppa att vi köpt en lägenhet. vi ska bli sambos.:) På den sommaren har massa hänt:) blev tillsammans med älsklingen och sen förlovningen och nu ska vi bli sambos:) Helt jävla underbart <3 Är så jäälva glad<3<3 Min otur kanske har vänt?! Man kan ju verkligen hoppas det..

Fått klara instruktioner ifrån älsklingen att det inte får vara något rosa i lägenheten:O vem gillar inte rosa;)? tiihihi-. Förutom min walkin closet :) Den ska vara rosa och jätte söt:D tihihih:)  Ni får se den när den är helt klar:) thihihi. :)

Älsklingen är verkligen mitt allt, min bästa vän, min andra halva. Utan honom skulle livet varit grymt jävla tråkigt.. Snart ska jag få börja ett liv med honom, en framtid :) Han är verkligen the one :) När man hittar den så vet man direkt att det är rätt:) Tänk att det tog mig 4 år att inse det. 

Men nu ska jag och bby spela gh:D jag e grym, är på hard nu då;) Sen ska jag krypa ner och mysa med älsklingen <3

Puss&Kram//E



Nu och föralltid<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0