aj aj aj!

Igår kväll fick jag såna magkramper det var helt jävla sjukt, hade så ont så jag höll på att spy kunde knappt resa på mig. Fan det värsta jag varit med om. så kunde inte sova något i natt, sov 45 minuter. har inte lika ont idag, Men enda sidan gör vrål ont:S  Går det inte bort får jag åka till sjukan:S har ont i nederdelen av ryggen eller vad man ska säga, på båda sidorna exakt samma ställe:S hmm wired!!

Men iallafall älsklingen är och köper kinamat:D såå sjukt gott:D Vi ska fira att vi förlovat oss:) tänkte äta ute där, men eftersom jag har ont i magen så fick det bli en myskväll hemma, inget man tackar nej till:) SÅ våran förlovningspresent blev ju lägenheten :) jag är såå jävla glad att jag ska flytta ihop med älsklingen :) Helt  underbart:) Har verkligen min drömkille<3:) jag älskar honom som fan<3<3<33<3<3 Min andra halva<3<3

Nee nu ska jag plocka ihop lite och såå:) sen kommer älsklingen med god mat:D


Puss&Kram// E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0