snart flyttar vi:D:D

Dagen började med att jag var riktigt stressad. Så försökte ta det lite lugnt=) Vilket faktiskt lyckades för en gångs skull=) Idag har jag varit iskolan, jag pluggade som vanligt på som bara den;) haha,Fick tyvärr med mig fett med läxor-.-' Sen efter skolan hämtade pappa mig=)Åkte hem och gjorde lite middag.

Sen började vi bygga ihop badrums skåpen, handfatas skåpet:DBlev riktigt jävla snyggt. Kommerbli fett fint i mitt badrum:D Eller ja det har varit mitt egna, nu flyttar jag så xD haha.pappa får två badrumxD hahaha..

Imorgon ska pappa och jag äta något gott=) Snart flyttar vi:D  Längtar som fan. Baby och jag blir sambos! Kan inte tacka pappa nog för att han köpte lägenheten:D Världens bästa pappa:D:D:D<3<3

En tråkig sak som faktiskt hänt, är att min älskling Ebba kräker upp sin jätte viktiga medicin!!! Hon har ju ett hjärtfel, och utan den "trillar" hon typ ihop. Pappa var nere hos veterinären och dom sa vi skulle avakta! Hatar att avakta, vill göra något åt det direkt! Men hoppas att hon inte kräks imon!

Nu ska jag prata med älsklingen och sen sova<3<33<3





Du är det finaste jag vet<3
Ingen kan få mig att må så bra som du kan<3<3

Jag älskar dig Ricky<3<3

snart är vi sambos:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0