Nu är det min tur att glittra minsann!

jag får ganska många elak svar/kommentarer ganska ofta om att jagär bortskämd, och svaret är att det är jag inte! jag var när yngre. Vet att min bror kommer skratta när han läser detta för han tycker inte som mig. Visst min pappa har köpt en lägenhet till mig och betalar mina räkningar. Men det finns ett en grej bakom allt detta som gör att han stället upp så som han gör!mitt liv har varit fuckt upp i 12 år nu. Nu är det min tur att glittra.  Jag har världens underbaraste pojkvän som gör allting för mig, och älskar mig för den Emmy jag är, och inte Emmy med 15 ton smink och som inte är sig själv. Det jag älskar den människan mest för. Han får mitt självförtroende att öka, mitt hjärta att slå 134432 gånger extra. Han fuckar hela min värld, men bara tilldet bättre:)<3<3 Jag är så lycklig att jag nästan blir rädd.

Jag ska göra min pappa stolt min mamma stolt min familj min pojkvän, men framförallt mig själv. Även om mamma inte finns här längre så kämpar jag för henne. Jag ska inte leva i gamla minnen längre och skylla allt på mig. Nu ska jag leva för mig och min"lilla familj" och självklart min pappa<3 alla minnen jag har haft kvar från min banrdom är bara från min mamma, och tyvärr nästan alla dom dåliga, alla dagar på sjukhuset alla dagar du grät alla dagar du bara låg där, alla dagar jag såg dig plågas, alla dom dagarna såg jag, även om jag bara var 8 år såg jag och hörde allt. Men jag glömde alla dom bra minnerna, som när vi satt och målade, alla gånger vi skrattat ihop, alla gånger det bara var du och jag. Alla våra hemlisar, vissa har jag inte ens berättat för någon, det kommer föralltid att vara våran.  Jag glömmer även hur stark du var,hur mycket du kämpade för oss. Hur mycket du engentligen gjorde för oss. Du är världens bästa mamma <3Tack för allt du gjort för mig, och för att du kämpade för mig. Nu är det dom minnerna jag ska gå vidare med!

Nu ska jag få lite mer kött på benen. Våga vara mig själv, stå för detjag stå för. Leva livet för mig.och inte tryckas ner av allt gammalt skit. Jag ska våga mera! nu har jag hittat min väg att gå! innan har allt bara snurrar runt runt runt!Nu har jag en bra start. Tack pappa och bby<3 Ni gör allting för mig, Jag kan inte tacka er nog. Älskar er en massa<3

Nu ska jag torkar tårarna och ge allt igen! Bara upp och hoppa igen! För nu ska jag börja om mitt liv tillsammans med min älskade pojkvän och hund i en underbar lägenhet<3

Puss&Kram/E

sanningen om mig, inte många som trott det, Då alla sagt åh emmy mår så bra, emmys liv är underbart. Inte varit det men jag e på väg dit nu.Målet är inget, vägen dit är allt






Kommentarer
Postat av: Ricky

Fan va fint älskling allt du skrev e sant och allt e så fint skrivet bra att du ska blicka frammåt men man får inte glömma sitt förflutna!!!

älskar dig mest av allt du e hela min värld !

2009-10-11 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0