Massa att packa!

Pust! Nu sitter jag och dricker ett välförtjänt glas cola och äter en liten bit kexchoklad:) Idag har jag hållt på som bara den, pappa med:) Vaknade ganska sent faktikst, vid 11 tiden, låg och drog mig.Men det bankade och hade sig xD så fick ingen lugnt stund:P haha så gick upp, då hade pappa börjat med badrummet:) Vi har fått in nya toan och plockat ner skåpen och bänkarna:)  Kommer bli såå jävla snyggt när allting är klart=D

Sen harjag plockat ihop massa saker, tar 500 årdå jag slår in allting i tidningspapper xD hahaha. Vill ju inteatt något ska gå sönder.Sen har jag valt ut 3 tavlor ur mammas talvor:) Min mamma var konstnär och målade sjukt fina tavloroch mycket annat:). Tyvärr är dom finaste sålde och bort givna. Men några fanns kvar eller ja många, men tyvärr var många inte klar:/ Men jag hittade 3 jätte fina som kommer passa perfekt i vår lägenhet:) Sen plockat ihop massa annan skit med:) Så är nästan klar. Är bara lite glas, gardiner, och speglar, byrå, säng, hylla, lampor, sen är det allt:D Sen alla saker från ikea då=)Men dit har vi inte åkt ännu:) Men man kommer alltid på en massa saker efter det.

Saknar min baby jätte jätte mycket:( Men han kommer kanske redan på torsdag:D:D:DSnacka om att jag längtar :D Efter han varit här är vi sambos;) tihihih:D:D:D:D så jävla mys. Älskar dig babylove<3<3<3

Nu tänkte jag klicka hem lite söta saker ifrån nätet, hittat en jätte söt hemsida där man kan köpa massa småprylar till lägenheten:) tihihi=) Visar kanske sen vad jag köpt för roligt:)



Puss&Kram//E



Är trött på lådor nu-.- Står en jävla massa flyttkatonger här hemma-.-'
Nu vill jag flytta:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0