jag vill bli frisk!!

Jag är fortfarande fett sjuk:( inget blir bättre:S Började må dåligt på onsdagkvällen, sen torsdagen hade jag högfeber och kunde inte prata. Idag mår jag riktigt jävla dåligt, ligger och hostar och hostar och sover och sover. Idag har det varit extremt. la mig igår runt halv 11 tiden,innan det tror jag. Vaknade vid halv 9 gick upp tog mig en tallrik fil, la mig igendå jag hde hög feber igen och hade skit ont i kroppen så la mig igen runt 9 tidne, vaknade vid 1 men var fortfarande skit dåligt så la mig igen runt2 tiden och vaknade nu för en liten stund sen. Är rirkigt trött nu och har skit ont i kroppen och öronen och halsen är inte att prata om!USch

Jag är livrädd att det är svininflunsan :S Så fundera på att åka upp till sjukan. för inget hjälper blir ju bara sämre:SHar jätte viktiga möten imon men får avboka allting-.- Jag hatar mer än något annat att vara sjuk!

På fredag kommer älsklingen:D jag saknar honom så det gör ont<3 Vill bara ha honom här, pussa på honom och bara få ligga i hans famn! det är de bästa jag vet <3 så jävla underbart<3 Kan inte fatta att vi ska flytta ihop nu den1/11 :D våra drömmar går verkligen i uppfyllelse <3 Älskar dig baby. Föralltid du och jag sötsak<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0