jag har tappat rösten-.-'

Jag är sjuk igen-.-' Förra veckan var det njurarna och nu är jag cpförkyld -.- Har vrål ont i halsen och tappade rösten idag, som jag alltid gör. Men jag får alltid halsfluss när jag tappar rösten så fårse hur det blir. Hostar sönder och har feber! jippi!! Jag som haft massa viktigt att stå i-.-'

Idag har jag bara chillat sönder, hostade hela natten så kunde knappt sova. Vaknade 5 idag,steg upp vid 8-9 tiden. Så kul har denna dag varit-.-'

Imorgon händer något riktigt roligt:D som gläjder både mig och älsklingen:D Pappa ska skriva på och betala lägenheten imon:D för er som inte vet. Fick jag en lägenhet av pappa i tidigt julklapp:) Det är en jätte stor 2a på 70kvm. ganskamycket är nyrenoverat :) vi ska bara tapetsera i vardagsrummet. :D marklägenhet typ:) så till våren bygger viuteplats:) kommer bli mys. Min högsta önskan, ett liv, en framtid med älsklingen<3 Kan inte fatta att det är du och jag <3 Aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig<3varje gång jag serdig pirrar det i magen nej, i hela kroppen. Du gör mig tillden lyckligaste på jorden. SÅ jävla roligt som vihar ihop. allting är nästan för bra för att vara sant. Jag har hittat killen i mitt liv<3<3 Gick från vänner- bästa vänner- bästa vänner+ mer sen tillslut blev det du och jag, idag är viförlovade och ska om 4 veckor flytta ihop<3<3<3<3 kan inte bli bättre<3 Föralltid du och jag<3
Han är min, jag är hans


Nu skajag kolla på en film sen sova och drömma om älsklingen <3<3

Puss&Kram//E


Kommentarer
Postat av: Ricky

Älskling jag hoppas det alltid är du och jag för det är min högsta önskan att alltid få vakna vid din sida!

Älskar dig mer än nått annat du e mitt allt baby alltid du och jag <333<3<3333

2009-10-04 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0