Handlade på tok för mycket!

Var ett litet tag sen jag skrev här. Men dagarna har bara rusat iväg,mycket att göra. Ja ni förstår säkert=)

i helgen var det som sagt ikea. Vi handlade galet mycket. Vi bara plockade på oss saker:DMen jag ärnöjd med allting, kommer ihåg hälften typ xD haha. Men när vi skulle packa in allt så fick det inte plats,så vi fick ställa in sakerna på deras sånt där grejs, så vi kunde hämta det dagen efter, vi hade alltså handlat för mycket. haha:D Så vi fick åka dit igen och hämta resten av sakerna, men vi gick självklart in en till runda  på ikea och köpte med oss ytterligare massa saker xD haha Så nu har vi allt, som det känns xD men alltid massa saker som fattas xD


Nu ska jag ta mig ett glas oboy och sen läggamig och mysamed baby. För vi ska åka kvart över 7 imorgon till Västervik=) Vi ska hämta nyklarna och i helgen ska alla saker upp:D Längtar galet. Så blir ett jäkla åkande mellan västervik och stan nu denna helgen =)Men sen så:D tihiihih


Puss&Kram//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0