hämtade nyklarna idag:D

Sitter just nu hemma hos älsklingen=) Jätte trött och kinkig och även ledsen. Dagen började med att vakna super tidigt, redan klockan 6. Bussen till västervik gick halv 8.  Så har suttigt och buss halva dagen. Så jäkla långtråkigt-.-' Men det blir mycket bättre när man har världens bästa sällskap=) Min bebis(min lilla hund Ebba) Är jätte sjuk igen:( Idag har det varit riktigt jävla dåligt. SKa ringa till veterinären. Tyvärr går det nog inte så länge till:(

Men idag hämtade vi nyklarna till lägenheten:D Kan verkligen inte fatta det :D:D:DBara 2 dagar kvar nu :D:D:D Är så glad att jag spricker. fast jag känner mig kanske inte så glad just nu med tanke på att alla mina tankar snurrar runt Ebbabus nu. Men annars är jag så glad så jag spricker:) tihihi

Har även beställt lite foton ikväll från en sån sida. Blir bara bilder på Ebba och sen förstorade jag en bild på henne=) Super fina bilder, älsklingen och jag tog på henne nu ikväll.


Vet ni vad min underbara pojkvän ska göra nu. Han har lovat att massera mig länge med massagekräm och grejer:D:D Han brukar erbjuda det lite då och då:D:D Jag är faktikst väldigt bortskämd med det;) Jag har ju världens bästa pojkvän<3<3

Imorgon ska vi åka bort en runda till lägenheten :) inte för det finns några grejer där men bara känna att den verkligen är vårat:D hahaha! :D


Puss&Kram/ E



Denna bilden förstorade jag =)

Min fina prinsessa <3 Mitt allt<3<3min ögonsten<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0