great!-.-'

Jag har missat skolan, smidigt, vilket jag verkligen INTE fick göra. Men detta var faktiskt ett nödfall! Jag håller på att söker nya skolor, och massa jävla skit som skulle fixas just idag-.-' Exakt den dagen jag måste gå i skolan. Men får plugga lite extra idag. Sen ska jag posta massa brev, ringa till telia och avboka mitt internet och sen fixa bredband till lägenheten =) Så både älsklingen och jag kan spela;) hahaha Ibland måste man göra det oxå=) haha..

Ska skriva lite mail och sen börja packa ner lite saker =) Är ju en hel del som ska packas. Snart är älsklingen och jag sambos:D WIIIE:D Jag längtar galet, dagar kommer säkert gå sakta bara för det:( När man verkligen längtar.



Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0