En superstressad Emmy

De senaste dagarna har fått migatt bli totalt knäckt av stress. Jag ärju utbränd sen 1 år tillbaka, pga av inrestress. Och nu den sista tiden har det varit galet jävla mycket. En jävla massa med lägenheten, skolan, sjukhus, sjukdomar m.m. Det stressar verkligen sönder mig. Tur jag inte är 55 då hade jag fått en hjärtinfakt förlängesen.

Jag måste verkligen hitta ett sätt att chilla ner. Jag älskar min baby, han är expert på det. bara sätta sigi hans famn, så försvinner allt, mår man dåligt en dag försvinner det med, till och med tiden försvinner. Känns bara som om det är han och jag. Älskling kom hit direkt<3 Jag saknar sönder dig:/ Hatar att vara utan dig! Tack för du finns och gör allt 20984528592 gånger bättre! <3

Idag ska jag till skolan sen leka med Malin.=) Längesen jag lekte med den männsikan=)



Jag ska göra mig klar för skolan =) Och försöka chilla ner lite=)Höres sen


Puss&Kram//E




Jag känner mig som ett stort frågetecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0