Hatar att sova utan

Usch vad trött jag är-.-' Sov riktigt dåligt inatt:S Närälsklingen och jag sover ihop, sover jag som en gud, utan honom kan jag knappt sova. Snart får jag sova jämte honom varje natt:D Längtar galet<3 Har nyss pratat med baby ett par timmar:D ska vid 5 tiden bort till Hall och äta middag där. Sen ska jag hem och prata med babylove<3


Igår spenderade jag dagen med Emelie:) Alltid lika trevligt:D Vi har så galet mycket att prata om:) tihihi. Sen lagade pappa och jag en godmiddag:D Sen chillade jag och la mig ganska tidigt.Så det var min fredag =)

Imorgon har jag fett med läxor tyvärr-.-' Sen är det vardag igen, längtar galet till fredag:D

Nu ska jag fixa mig lite sen ska vi åka:)

Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0