3 veckor sen smäller det!

Varför ska helgen gå så jävla fort :/ Sependerat helgen med världens underbaraste pojke <3 Han var super söt och kom en dag innan han egentligen skulle.Blev verkligen skit glad när han ringde och sa att han kom en dag innan <3  Helgen har varit as mysig <3 När älsklingen kom hade jag bakat kladdkaka;) de ni:D första gången i mitt liv. Den blev god:D Och älsklingen blev glad:) <3

Lördagen bestod av massa shoppning, bara till lägenheten, köpte en jätte cool ochsnygg soffa:) FInns bara en sån i Sverige ;) De ni:D Vi är exclusiva då måste vi ha en unik soffa;) tihiihi.. I köket blir det dne svarta serien av obh nordicas saker:) Fick en jätte snygg mircoav pappa :) Trodde inte detdå den var dyr föratt vara en micro:P Men vi fick den:D Så vi köpte en brödrost i samma serier :) Sen blir det en vatten kokar oxå i samma serier:D Sen köpte vi matta och massa annat kul:D Små prylar:D massa små söta saker:D Kommer att visa det när vi har fått in allt ilägenheten:D Sen kollade vi även tapeter:D

Bara 3 veckor sen smäller det:D Längtar galet, men väldigt stressigt! Allt skafixas och blabla. Vi vill bara få allt klart så vi kan börja våra liv.  Om 2veckor ska vi shoppa loss på ikea:D tiiihihh Längtar sönder! Låt dessa veckor gå snabbt!!!


Nu ikväll åkte älsklingen hem:( fy fan vad jag hatar det, så ensamt, och så jävla tråkigt. VIll ha min älskling här,pussa på honom!! och bara mysa!hatar att sova utan honom:/ Min bby <3 Mitt allt.Jag älskar Dig Ricky mer än något annat <3 Föralltid vi <3<3<3

Nu måste jag göra mina engelska läxor:( fucking skola imon!Blä för måndagar!



Hittade en bild ifrån deras hemsida.
Såhär ser vårsoffa ut:D
Visst är den snygg;)unik:D
Som sagt bara vi som har en sån;)

Puss&Kram//E



Kommentarer
Postat av: Linda

Vafan det va en sån vi tänkte köpa xD

2009-10-16 @ 21:11:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lindanyden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0