Tråkiga höstväder!

Sicken grå och trist dag, nu kan snön komma! Jag längtar skit mycket tills snön kommer. Inte bara att snö är mysigt, men det lyser även upp:) Vilket behövs nu i de tråkiga och gråa höstvädret(: Så snön är välkommen :D

Idag har det inte hänt ett jäkla skit, känner mig helt utömd på energi. Blir inte så mycket sömn, när man har lilla Nova. Hon sover en stund, sen upp och rusar, Sen ska sova i anstiket. Ebba tar upp halvsängen, hahaha:) Sen ska dom ut vid 7 tiden. Så man är uppe med tuppen fast man inte behöver. Retfullt men så är det:)

Imorgon är det måndag igen, och då är det skolan som gäller. Allt rullar på som vanligt, Har dö mycket läxor med-.-' Ska sätta mig ner och göra klart de sista sakerna. Gjorde det mesta i fredags natt:P hahaha


På fredag ska jag hem till Västervik:) Ska ju som sagt titta på min nya skolan, köpa lite grejer till lägenheten sättaupp ljus stakarna och lite småskit:) Sen vara med min underbara älskling<3<3 Som jag saknar sönder! Hatar att vara utan honom! <3 Föralltid du&jag älskling<3<3 Älskar dig mer än något annat<3<3<3


Nu ska jag duscha sen ut med hundarna och efter det blir det läxorna och till sista SOOOVA:D


Puss&Kram/E

Tog en fin bild på Nova innan idag:)



Sicken biff va;)? hahaha
Tänk att hon bara är 9 veckor:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0