"sovmorgon" till 14,40;)

inatt sov jag verkligen ut! La mig typ 10:Oomg, somnade direkt, vaknade vid 10:D Första gången jag sovigt så jävla bra!:D Gick upp och ringde älsklingen :) Han kommer ikväll :D Längtar galet efter älsklingen:)

Nu är det bara 5 veckor kvar till skolan slutar,sedan ska vi medflytta in i vår lägenhten bland alla våra saker:) tihih, Längtar som fan. har redan flyttat dit mer än hälften av mina kläder-.-' och ALLA mina skor förutom 5 stycken:Osaknar mina skor faktiskt!:/


Iallefall harjag fixat mig och sådär, mitt hår blev helt fuckat!-.-'Är ju skola idag. Min lärare är sjukidag, den ena. Så börjar vid 14,40;) Snacka lyx:) hahaha! Efter det ska jag åka till sjukhuset. Efter det fixa lite sen kommer babylove<3<3<3 Går och längtar sönder, och tidne går bara saktare och saktare-.-' Som ni säkert förstår blir det inte så mycket bloggande nu när älsklingen kommer:) För vi är inga nördar som sitter vid datan när vi är med varandra:)

Btw glömde säga att på lördag den 21/11 ska vi hämta lilla bebisen:D hade räknat lite fel med veckorna och det:D Längtar jätte mycket. Och hoppas Ebba ska tycka det är lika roligt:) Annars blir det trubbel i paradiset. haha:)

Nu ska jag vänta på min bror som e snäll och kör mig till skolan. Men först tänkte jag fixa lite lunch faktikst:O Frågan är bara vad!O.o


Bby kunde inteheltsäkert komma:/ pga att han har mycket i skolan. Så vill verkligen inte ringa honom nu:/vill inte hör bara jagkan inte komma.Jag har verkligen sett framemot detta.men ska ringa och förhoppningsvis få höra:jag sitter på bussen nu. Så nu håller vi tummarna!


Puss&Kram//E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0