Massa plugg plugg-.-

Idag har jag som sagt varit i plugget och chillat, engelskan var helt chill xD gjorde typ inget, men med matten var det bara att plugga sönder. Fått ännu mer läxa-.-' Åhh vad rooligt! Efter det åkte vi och handlade. Sen åkte vi hem och lagade lite middag:) Sen nu håller pappsen på med badrummet. Blir ju typ aldrig klart. ,men fint blir det:)


Jag saknar verkligen min babylove:/ hatar att vara utan min älskling:( Älskar att vara med honom<3 han får mig att stressa ner, och han får mig att le och skratta :) Jag älskar dig Ricky <3 Föralltid du och jag <3<3 Du är världens underbaraste<3


Nu ska jag göra lite hemtrevligt i mitt rum:) Som än sålänge är det:O



Puss&Kram//E




Älskar dig min solstråle <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0