Jag vill ha snö NU!

Jag är trött på regn och rusk, nu vill jag ha en vit vinter med mycket snö:D jag älskar snö, man blir som 10 år igen;) haha:) jag älskar att åka pulka, snowracer? stavning! Jag kan vara i pulkabaken i timmar:P hahhaa :D Så roligt tycker jag det där. Bara på med termosen, och bara åka:D hahaha:D

Så imorgon vill jag vakna upp till en vit vinter:) hahaha.


Vaknade i ganska bra tid:) Runt 9 tiden. Perfekt:) Gick upp gjorde lite frukost och myste ner mig i soffan med lilla Ebba på magen:) tihihi. Sen nu har jag städat lite och plockat, fixat lite med papper som måste göras:) Ja you name it! Idag händer nog inte så mycket mer, mår inte så bra:S Känner mig konstig och har riktigt ont i bröstet, men det pga all stress och grejer, men hoppas inte det är svininflunsan O.o

Ricky my ture love<3



Visst ser det mysigt ut:D

Bild; googel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0