Jag är taggad redan nu:D

Var typ en eller två dagar sen jag skrev här. Så mycket har inte hänt. Igår var jag hela dagen hos nyberg och sen chillade och pratade med älsklingen hela kvällen. Så rolig var min dag igår.

Idag var det ännu värre, vaknade sent 11,20, ja brukar nu föritden inte kunna sova så länge. Men gick upp och sen fixade jag till lite, sen lagade jag en tacopaj, som jag slängt ihop lite snabbt och lätt=) Och nu sitter jag här, haha.. Jag är så jävla trött, som vanligt.


Sen har jag pratat med mina syskon om attvi skulle ha julfrukost här, förvi firar inte julen ihop utan var och en på sitt ställe. men vi försöker göra något. Så Thomas och Anders kommer syrran visste väl inte riktigt.Men alla är bjudna iallafall:)

Snart är det jul:D och jag är redan taggad:Djag älskar verkligen julen, började gilla den för något år sen:) men så jävla mysigt på någotvis<3 Man kan inte sluta göra något för att något tråkigt skett, man får lägga det bakom sig och leva livet ändå, och har roligt istället för att deppa och förstöra hela julen. Och iår ska älsklingen vara med:D hur underbart är inte det:) Jag längtarsom fan faktiskt:D trotts att jag är 19 år. Så blir jag som 7 år  igen:P Chokladkalender är ETT måste:P helst så många  som möjligt:P sen har jag super svårt att somna sen vaknar jag skit tidigt:Phahahah :D DÅ är det alltid ett paket som väntar på mig:P hahahaha Fastjag redan vet var det är så är jag lika spänd:Phahaha.

Men det värsta är, vad ska man köpa till alla,det är svåraste av allt!


Nejnnu skajag sluta prata jul:P haha e ju trotts allt är bra tag dit:/



Puss&Kram//E



hahaha!

man måste bjuda på sig själv och det gör vi här:D

Jag saknar min piercing lite faktiskt:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0