jag är stolt över mig själv

Jag har kommit på en sak, jag är i nu läget stolt över mig själv:) Jag ska flytta hemifrån, jag och min underbara pojkvän ska börja ett helt nytt liv:) som samobs:) Så jävla mysigt! Jag flyttar 25 mil hemifrån och börjar om mitt liv helt ifrån början:) Sen har jag sparat ihop till en hund helt själv, som jag velat göra ett bra tag. Och nu om ett par veckor ska jag hämta henne:) Innan skulle jag aldrig våga göra det, men jag har helt enkelt blivigt en starkare person, tack vare alla mina motgångar, eller tack vare. Men dom har fått mig att se livet ur en annan vinkel!Och självklart min pappa och min älskling som stöttat och stöttar mig<3  jag e helt enkelt stolt över mig själv.Första gången jag säger det och verkligen menar det:) Måste säga det en gång till JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV :)

Nej det mest det jag vill säga:D och det kändes jäkligt bra. även  små saker kan få en att känna så jävla mycket bättre:D




Puss&Kram//E

Tog en urgullig bild på min älskling innan:)
visst blev den fin:)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0