En underbar helg, nu väntar stressen!

Hatar att säga hejdå framför allt till min älskling:/ Fan asså hatar det. Nyss låg vi och pussades sen nu ärvisnart 26 mil från varandra:/ men är som tur väl bara 4 veckor kvar! Sen flyttar vi in i vår underbara lägenhet:) med det sötaste hundarna:) <3 Kommer bli så jääävla mys:) Tyvärr står den möblerad och klar:( man vill bara sluta skolan nu och flytta dit direkt!

Helgen har varit helt underbar<3<3 Älskar att vara med min älskling<3 Finns inget bättre <3 Men redan på fredag kommer älsklingen:) Och då kommer även den lille plutten oxå:) tihihi.. Så blir en spännande helg.

I veckan har jag en del att göra, Skolan imon den dissar jag, Sen tisdag sjukan sen möte ang skolan uppe i Västervik. Sen Torsdag skola. Sen ska jag försäkra den lilla imorgon. Betala mina äckliga räkningar som är på tusenlappar denna månanden-.-' Varför finns alla dessajävla räkningar-.-' Sen beställa bredband till lägenheten. Sen fixa med massa annat jävla skit:S Sen fixa allt inför hunden kommer. Ringa veterinären ang min älskling.  Jag börjar verkligen stressa upp mig galet igen! FUCK!! Kommer bli en rolig vecka-.-' NOT!!Jag stressar verkligen upp mig för inget och det suger verkligen ur all min energi!! TYpsikt


Nu ska jag duscha, och sakna älsklingen sen ska jag ringa älsklingen <3 Jag älskar min baby mer och mer för varje dag! <3<3

Puss&Kram/E

Kommentarer
Postat av: Ricky

Helgen har varit helt underbar som den alltid är med dig min solstråle<333

du e verkligen hela min värld och mitt allt!!<3

Låt det alltid vara du och jag <33

2009-11-15 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0