Ebbis och Novis

Längesen jag skrev och mycket har hänt :)

Sitter ju nu med mina två bebisar jämte mig(: Alltså mina hundar för dom som inte fattar:) Har nyss lekt med kusin en bra stund:D Vi har alltid mycket att prata om:D haha Vi har bakat pannkakor och svullat:D hahaha.. Det var lika kul när hon kom som när hon gcik;) HAHAHA bara Emelie som fattar den:D AHAHAHAHHAHAA

Novis fick även hänga med en sväng in på dressman idag;) hahaha

Saknar min underbara älskling<3 Hatar att vara utan honom. Men snart är vi föralltid<3<3 Älskar dig mer än något annat<3<3<3<3<3<3

Fick även reda på att jag får börja skolan i Västervik:) Så ska dit på fredag och kolla :) Hoppas det blir toppen!

Nu ska jag kolla tv sen blir det att krypa ner:)




Novis


Ebbis och Novis :)
<3<3<3<3


saknar dig mer och mer för varje dag


Älskar dig mest av allt älskling<3<3<3





Kommentarer
Postat av: kusin

hhaahahahahaha ja jag fattar ;) hahahahahahaah

2009-11-29 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0