Blä för vuxen livet!

Blää för vuxen livet:S Kan fan inte ens teckna en försäkring på plutten:P haha. Jag harnog framstått som ganska trög:S men gaah hatar sånt där. Men nu harjag en superbra försäkringen:) Den vanliga, sen tog jag tillägg på tänder och leder, sen fundera jag även på att ta medicin:P  Här gäller det att vara försäkrad ;) haha!

Sen ska jag bara ringa veterinären och boka en tid för vaccination 2, som dom ska ha när dom är 12 veckor, och  dom ska även ta en titt på Ebba bus med, om vi ska öka hennes medicin. Sen ska jag bara handla hem valpfoder sen är allting fixat tills den lilla plutten kommer hem:)

Har egentligen skola idag, men fundera starkt på att skippa det! Känner mig sönder stressad och nej usch! Jag pluggar lite hemma istället:) Funkar lika bra, då jag inte lär mig något nytt xD hahaha;) är man smart så är man:Dhaha!


Sen till er som tror min pappa betalar hunden och försäkringen och allting på hunden, tror HELT FEL! jag betalar hunden helt själv, jag betalar försäkringen på både Ebba och den lilla själv. ALLA Ebbas veterinärs kostander har jag BETALAT helt själv de senaste 2 åren! Så bara käften om det, och sluta mytta tack!



Ne nu ska jag fixa lite, kanske städa mitt rum som serut som kom och hjälp migxD hahaha skyller lite på älsklingen(A) hahaha:D


Puss&Kram//E



7/8-97
klockan 19,42
138 gram

Då föddes min ögonsten <3
Tiden går för fort!
12 år med min älskling, hoppas det blir iallafall 1 till!
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0