allt är bara bra:D

Längesen jag skrev här. Galet mycket har hänt här:) Älsklingen och jag flyttade in allting nu i helgen:) Blev väldigt mycket tid i bilen-.-' Åkt ung 100 mil sammanlagt. Men nogom det:)

Nu prata vi om lägenheten. Det är som sagt en 2a på 70 kvm:) Nedervåningen. vilket är perfekt med tanke på Ebbabus:) Vi älskar den jätte jätte mycket. den perfekta lägenheten:D Och alla grejerna var helt perfekta! allting ihelgen var perfekt:D Tyvärr står den ju bara där nu:( då jag måste gåklart skolan här hemma! så typiskt -.-' Men nu är allting klart:D Så j'ääävla underbart:D:D Tusen tack pappa för lägenheten <3

Igår varjag hela dagen med min kusin:) vilket behövdes:D massa tjöt och skoj:) tihiih..

Idag har jag fixat en massa. Har ju inget kvar här, bara lite kläder och några väskor. SÅ har sovigtpåen madrass på golvet. Inte så trevligt:) så satt in en annan säng. så det serlite hemtrevligt ut xD haha. Sen har jag fixat hemförsäkrning och adrssänrings grejerna:) Sen tvättat och städat ja massa såna roliga grejer! Har nyss färgat utväxten igen-.-' Så gör en hårinpacking just nu. Behövdes! Mitt slitna hår-.-'

Ikväll blir det såklart bonde söker fru och sen har jag massa läxor:/ Så måste sitta med det halva kvällen! Imorgon är det tyvärr skola igen-.-'
Lite bilder från lägenheten:) Inga bra. Men så ni ser lite:)Fula tapetera men lägenheten ska få en make over med nya tapteter och golv, och till våren en terass:)


Köket



En liten del av vardags rummet.

Har inga andra bra bilder faktiskt:S ska försöka fålite mer hela bilder. Så man ser hela rummen:)

Vi älskar verkligen vår lägenheten:)<3<3


Sen en liten hemlighet till;)
Jag vill jätte jätte gärna avslöja den nu direkt:) Men kommer att göra det ikväll antagligen eller imorgon;)
:D:D:D:D:D:D

Hoppas ni ha det bäst:)


Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0