2 dagar kvar

2 dagar kvar till mina två älsklingar kommer:) Kommer känns konstigt att ha en liten valp som springer runt. Men endå så mysigt:) Bara hoppas att Ebba bus vara lite glad med:P Hon blir väldigt svartsjuk när andra hundar är nära, förutom zacko:D hahhah:D

Idag har det varit en riktigt deppdag,tråkigt väder, sen hade jag studiedag i skolan med. Så det gjorde saken ännu tråkigare. Men men thats it. Idagvar jag faktiskt taggad på skolan:Pjag börjar typ bli sjuk eller något, haha

Imorgon ska jag städa lite här hemma, sen kanske leka med Emelie, vi spenderade onsdagen med skitsnack och pannkakor:D hahaha.. Sen efter det ska jag åka och köpa hundkorg och koppel och leksaker och hundmat och lite såna saker:) Så man har allting klart tills hon kommer hem.

Ja sen lördag kommer älsklingen sen hämta den lilla:) Sen på kvällen ska vi köpa en någon god mat:)


Ne nu ska jag spela lite sen försöka sova:)


Puss&Kram//E




En söt liten bild på älsklingen när hon var nyduschad:)
thihiih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0