Fake it!!

Vilket humör jag är på nu. Rikigt sur -.- Palla inte dra upp det just nu. Utan skit ska man ju lägga bakom sig jue;) Hatar bråka med människor. Men jag vill inte bli behandlad som luft för jag är mycket bättre än så.. Men what ever! Lägga allt bakom sig och gå vidare! Men fett svårt när man var bra vänner!!

Iallafall hade jag en rikigt kul kväll igår och idag :) Min kusin aka bästa vän gör verkligen en tråkigkväll till en kalas bra :D thihih.. För övrigt borde alla vara fett avis;) När Emelie kom hade hon bakat kladdkaka till mig:D ÅHHH jag bara älskar kladdkaka mer än allt annat:) Så hade hon gjort en liten present med:) Så sjukt bra den männsikan är! :) Så glad att vi är så jväla bra vänner som vi är:) Hoppas det förallitd är så :) Love you Kusin! Ett liv utan dig skulle vara sjukt jävla tråkigt!!

Så sjöng vi singstar:) Min röst är underbar;) jag sjunger alltid rätt:D HAHHAHAHAHA.. Pappa kom in och asg och sa bara stackars hund som få lyssna på er xD HAHHAHAHA.. Massa kul händer när vi leker:D Skrattar så att man har ont i käke typ 2 veckor efter xD vi pratade allti ifrån muren på gotland till födabarn xD HAHAHAA xD

Sen idag har vi sjungt lite singstar:D tadda :) Sen nu sitter jag här och mina ögon går verkligen i kors! GAAH.. Pappa åkte iväg för att handla lite middag :)



Skriver la mer ikväll :)  Puss&kram// E



Fake it all!

Kommentarer
Postat av: Emlii aka kusin

hahahah ja dina frågor och mina svar på dessa geniala frågor e ju oxå nåt att diskutera HAHAHA omg "excuse me , where am I? - heeerreiii guuiid duu eeii ju viied ringmuuujrrreeen :D hahahahahaah lööööööööve ya bitch:D

2009-05-09 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0