orkar inte vara trött mera

Jag tror nog att jag sov några timmar i natt ;) Toppen! la mig 9 halv 10 sen somnade jag runt halv 2 :D REKORD! men vaknade 5 och var vaken en liten stund sen somnade jag faktikst om ;) och vaknade 10 :) Taadda.. Jag är fortfarande trött-.-

Suttigt och kollat in lite snygga grejer ifrån hm fakitkst;) Ska ta mig ett snack med pappsen sen om detta (: haha..
Slänger upp bilder senare (:

Håller bara på att städa och tvätt-.- Så himmmmmmmmla roligt-.-

Känner att jag måste träna idag med, har inte gjort det på länge, men varit för trött för det:/ Så tänkte försöka göra det. Men idag MÅSTE jag ner och köpa nytt smink! Detta går inte längre!  är det en sak jag inte skulle kunna leva utan så är det mitt smink!
 

Nu är jag sur!!!!!!!!!!



Puss&Kram// E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej baby du går till grannen och fikar och heter Tränar på msn! haha så klockrent:) puss love u

2009-05-12 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0