Smink smink åter smink

Heej hopp gänget från det blå eller något i den stilen ;) höhö...  Dagen började inte alls bra!!!! Denna vecka har varit skit. Men det ska ju tydligen finnas såna veckor med.. Eller hur?..   Beställde ju klänningen och väskan. Väskan kom aldrig och klänningen som jag tog i M var förstor och man kan inte skicka tillbaka utan att det blir as krabbigt. Så gg på den!  Sen idag skulle jag fått pappas present. Men fick den inte -.- Så fått ringa ner till posten palla att dom slarva bort ett paket för 900 kronor!!!!!!!!!!!! FU POSTEN! Men skulle vänta till måndag, annars ska vi anmäla det och shiiiit -.-

Även allt mitt smink är slut OMG. förutom min mascara! Så jag måste köpa:

  •  Foundation
  • concealer
  • Puder
  • Rosa läppstift


Puss&kram// E



Ta mig tillbaks hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0