Underbara helg.

Helgen har varit helt underbar. Ska skirva och lägga in bilder och skit ifrån helgen, ifall jag hinner ikväll.. Fått höra att jag uppdatera skit dåligt, jo men jag sitter knappt inte vid datan, knappt hemma längre.. Så därav den dåliga uppdateringen..  Iallafall är jag rikigt trött idag, har varit duktig och tänkt på miljön idag och cyklat till sjukan.. Eller tänkt på miljön, hade inget val så fick cykla -.-  hahaha (:  Men iallafall jag ska inte dit på 4 veckor ;)TAADDDDAAAAA Kärlek kärlek kärlek.

Ska ta det lugnt 30 minuter sen ska jag bege mig till Malle (: Sen idag ringde mändie och frågade om vi skulle leka men skulle till det förbaskade sjukhuset -.-'


Puss&Kram// E



bjuder på en muppbild så länge:D

hahahaha ;) Alltid lika seriös ;)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Du är en söt mupp baby<33 längtar efter dig

2009-05-04 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0