Träning är nog det tråkigaste som finns!

Guuuud vad slut jag är i kroppen, orkar knappt lyfta upp armarna xD hahaha.. Jag har tränat idag! och träna är så fittigt jävla tråkigt! tiden går gryyyyyymt sakta -.-' Mna längtar bara tills det är över... för mig är träningen en rikigt pina! i HATE!

Emelie och jag äter ta mig fan ute även om vi sak sluta med det xD Började med att vi åkte ner till fiket oh åt frukost blev en räkmacka! Åt typ 1/3 av den xD Så tog med mig den hem.. Sen tog vi en lite shopping runda på stan! köpte en jävla massa smink(: But i love! Men direkt efter hittar jag mina dröm skor!!!! OMMMMMMMMMMG säger jag bara! Så frågade min pappa nyss om jag kunde få dom xD Men han sa bara: Emmy du har 24 par skor xD haha! Men mer ska det bli:D Vill ha ung 35 par innan detta året är slut:D MEE LVOE SHOES! 

Iallafall efter vår lilla tur på stan gled vi hemmåt. Sen blev vi hunrig så gled ner och åt lunch! ahhahaa Vi är fan i mig otroliga!

Sen beståd dage av prat och prat och åter igen prat! :D TAADDDAAA!!

I helgen blir det kalas kalas bra (:


Nuska jag hoppa i duschen


Puss&Kram// E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0