Mitt hår är skumt och jag känner mig skum -.-' Hmmm Svininfluensa? O.o

Taadda nu är utväxten borta. Mne gaah vad hår k jag tappade:S Kanske ett tecken på att jag ska färga det till tyå ljusbrunt :'(.. Jag älllllllllllllskar verkligen mitt blonda hår. Nu låter jag ego, men jag ser mycket mycket bättre ut i blondt, Det är liksom jag.. Men slitet och dant, plus att min utväxt inte vill blir blond -. - hur mycket jag än bleker oh hur mycket jag än dränker det i blekningsmedel:S Mitt hår är skumt!:S  Blir att vara blond i sommarn sen, hejdå blondt hår och hej ljusbrunt -.-'

Ringde Emlii idag på mrogon och frågade om hon kunde färga min utväxt och det gick så bra så ;) Så åkte till stan och köpte färg sen färgade. En grym replik vi sa:D

jag ba: man skulle ha någon som tvättar och masserar huvudet varje dag
Emelie ba: det gör ont i ryggen
Jag ba: du har ju fått betalat, så det ingår xD

AHAHAHA :D den diggade jag ;) hahaha

Men iallafall lagat mat idag, en vis person blev välidgt stolt över mig, men vad ska jag säga;) jag är kung! hahaha skämtåsido:D Matlagning är inget jag älskar, äter helst ute xD hahah..

Förövrigt känner jag mig as lustigt:S haft näsblod och skit idag:D jag ahr aldrig de. Då menar jag verjkligen näsblod:S Så är väl någon brist jag har eller att jag äter för dåligt. Då får jhag sånt. Sen en huvudvärk och lustigt yr :S hmm! vad har jag nu fått?? typ Svininfluensa!  GAAHH!

Ska vila lite tror jag!

Puss&Kram// E


Omg ser ut som en 35 årig mamma :S HMM!
Fast jag ser smart ut;) hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0