kortfattat!

Ja får la skriva lite efter klagomål får gänget som läserbloggen! dvs mupparna;) hahaha..  Inte varit hemma/haft orken!

Tordagen och fredagen spenderades med den bästa! Min kusin:) Som vanligt rikigt trevligt! massa kul händer som vanligt:D säger bara PlLING!! HAHAHAHA!!Sen blev det shopping! ovanligt va;)?hahaha.. Lördagen spenderades hos bror och Lotta.  efter det chillade jag galet hos nyberg och fikade lite. Sen idag har jag spenderatmed en låång motorcykelrunda med pappsen! Plus att några turister filmade oss xD HAHA!!  Muppade! Efter det drog jag till nyberg och  chilladeen runda!
Sen hem sen blev det grillning hos daniel,trevligt trevligt! Allt är lite jobbigt  just nu, orkar inte sägavad det är!  men men!

tack till en vis person som orkar lyssna på allt!! <3   

Nu skajag  torka mitt hår ochsättapå en film! Och glömma allt! en ny dag imorgon;)

Imon  blir det först att leka med Emelie efter det blirdet att bada:P

Sådär  där har ni alltkortfattat:P haha. Mer orkar jag inte!!


Puss&Kram// E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Touristas ska lägga upp filmen på youtube! MWAHAHA!

2009-05-31 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0