Kära blogg?

Det var ett jävla tag sen jag skrev här xD Folk frågar varför jag inte skriver xD Alla saknar mig ;) TAADDA... Men iallafall MYCKET har hänt i mitt lilla liv just nu. Orkar inte berätta allt som har hänt. Därav att jag inte alls känt för att blogga,plus att jag inte sitta inne och glo rakt in i skärmen heller-.-' Men mina dagar har jag spenderat med att shoppa:S Typ. Bäääästa medicinen. Men nu har jag lovat mig själv att inte hålla på att köpa och köpa och köpa -.-'  Ska spara dom pengarna:S GAAHH vad händer med mig?! kanske dags att växa upp lite istället. Och shoppa med måtta..

Men men... Thats life..   Ska nog sminka mig sen glida och äta lunch eller något (;


Förövirgt missade jag ett jätte viktig möte idag! SMIDIG!!!!!!


Höres kanske sen :) Puss&Kram//


här hade jag

Bra självförtroende
Vad hände med det:S

Fuck it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0