Jag är off

Som vanligt är jag rikigt jävla trött, idag är jag verkligen för trött.! trött så man är helt svimfärdig. så tänkte faktikst lägga mig senast 9!!! Då jag aldrig sover rikigt. nu mer jag normalt. Under den tiden jag sover hör jag typ allting och vaknar 4000253520+ gånger typ. mycket sömn!

Idag har jag spenderat dagen med Emelie. det bästa är när hon plingar på dörren jag öppnar och säger Hej det är Emmy! Så jäävla trött är jag:S vet knappt vad jag säger eller gör min hjärna e off! Sen ringde jag pappa, men jag glömde bort det så när han svarade jag ba vafan e det som pratar:P sen tog jag luren och bara vad vill du :P pappa bara Emmy du ringde mig, jag ba jaha åhh så sa jag det jag skulle! Jag r rikigt OOOOOOOFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!


Så förhoppningsvis är jag pigg i morgon. vågar jag hoppas på det:S? Neej tror inte det-.-


Det blir aldrig som man tänkt sig-.-



Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0