Göra någon nytt för andra

Gud vad trött och hunrig jag är för en gångskull;)Tadda.. Tänkte faktiskt vara så onyttig och ta en barnpizza:O Gaaahh!! Har bara ätigt en halv macka idag. Så blir nog inte så tjock  xD hahaha.. Min pappa sa idag bara du hittarpå ursäkter till att kunna äta fet mat nu förtiden.Och det stämmer faktiskt..Ska jag äta pizza så ska jag helstinte ätigtpå hela dagen, då känns det mycket bättre:S Usch dumma tankar jag har! Men lever bara en gång!

Jaghar faktiskt bestämmt mig för att bli fadder! ja ni hörde rätt. Jag såg på ett tv  program idag. Och jag fick mig en liten tankeställare. Jag hr liksom 24 par skor om inte mer, och jag vill bara ha mer och mer. Får jag inte det jag vill blir jag skit sur! Visa människor har ingenting! Så nu ska jag faktiskt ta och bli fadder!  Och se hur bra jag har det egentligen. jag bor i en stor villa, har världens bästa pappa,pengar och mycket annat där till.. Visst låter det som jag fått lite vett i huvudet?







Puss&Kram//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0