GAAH BORELIA!!!!!!!!!!!

Nu blev jag lite rädd här:S Jag är rädd att jag har borelia..... igen -.-' Usch kom och tänka på det :P Får jag feber och skit så måste jag åka dit. Då jag inte sett någon på mig. Me  för typ 2 veckor så var vi på rally och jag fick kissa i högt gräs:O OMG:P Nu blev jag jätte orolig här:P GAAAH!!! 

Där var min kväll förstörd:P hahahaha xD mår jagi nte bättre imon så ska jag ringa dirrmode xD hahaha.. tror fan jag ahr borelia eller den där svinskiten xD hahahaa.. Skulle inte förvåna mig faktiskt xD jag får ju allt-.-'  har ju redan haft borelia en gång så varöfr inte igen liksom -.-'  ALDRIG MER RYGGMÄRGSPROV!!!!!!!!!!!!!!!!!!Så mycket säger jag!


Men nu ska jag oroa mig lite till och spela xD hahaa



Puss&Kram// E


DÖ UT FÄSTINGAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0